poniedziałek, 16 marca 2015

Pokonkursowo



Dziś taki szybki, zaległy post.

Minął kolejny tydzień obcowania z moją książką. Serce się raduje, że trafia do coraz większego grona odbiorców. Promowana przez bardzo życzliwe mi osoby doczekała się już min: KONKURSU, który zorganizowała i pięknie opracowała Madzia, moja koleżanka z "Pasji Pisania" i mój internetowy Guru. Koniecznie powinniście zajrzeć na jej blog Pani_Wu, nie tylko potrafi skutecznie kusić ptysiami, ale też bardzo ciekawie opisuje książki, autorów, wydarzenia etc. Wprawdzie ma słabość do pewnej Agaty, ale to musicie już sprawdzić sami.



                                   Moje ptysiowe zauroczenie udzieliło się też innym osobom


                             TUTAJ możecie przeczytać jak ptysie wygrały konkurs dla EJOTKA




TUTAJ jak EJOTEK i MAGDALENA MACIEJEWSKA zareagowały na wyniki konkursu.

Gratuluję zwycięzcom, mam nadzieję, że lektura spełni ich oczekiwania. 




3 komentarze:

  1. Mam słabość do Danusi, Agatki i ptysiów ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. O matko, zaraz zjem monitor ;) Jeszcze niedokładnie wiem, w czym rzecz, ale się dowiem :)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, za każde słowne ziarenko, które tu zostawiasz.