czwartek, 17 sierpnia 2017

Banalne uczucie


Zakochałam się kiedyś bez sensu
tak po prostu, w jesienne południe
jeden dotyk, tembr głosu i uśmiech

Jak ballada się w słowa układał
ten mój banał namiętnie radosny
jeszcze płochy, dziewiczy i prosty

Próbowałam nie myśleć, nie kochać
a on wersy mi w wierszach przestawiał
i okradał mój rozum z mądrości
ten mój banał

Zakochałam się kiedyś bez sensu
ot, tak sobie, po prostu, naiwnie
brakowało w tym ładu i składu
a myślałam: - jest przecież przeciwnie

Posklejałam tę miłość z widziadeł
z żalu, z bólu, z żądzy, z bezsilności
wbrew logice, na przekór marzeniom
o rycerzu i wielkiej miłości

Przygarnęłam tę miłość banalną
w zakamarkach dziś mieszka mojej duszy
o ripostę się prosi wytartą
a ja czekam, aż serce twe wzruszy


/D.E.O./






















1 komentarz:

  1. Your Affiliate Profit Machine is waiting -

    And making money online using it is as simple as 1...2...3!

    Here's how it works...

    STEP 1. Choose affiliate products you want to push
    STEP 2. Add PUSH BUTTON TRAFFIC (this ONLY takes 2 minutes)
    STEP 3. See how the system explode your list and sell your affiliate products all by itself!

    So, do you want to start making profits???

    Your MONEY MAKING affiliate solution is RIGHT HERE

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, za każde słowne ziarenko, które tu zostawiasz.